Een open plek voor initiatiefrijke en creatieve
mensen die zin hebben in een betere wereld.
Zo iemand als jij dus.

Profiel



Ron van Gils

Kernbegrippen:

Reputatie, Uitstraling, energie, originaliteit, Concepting, positionering, identiteit, betekenis, creërend leven, Sociale innovatie, StoryDoing

Werkt als:

Business Creative


Ron vertelt

“Ik heb gekozen gekozen voor een betekenisvol creërend leven. Mijn carrière is gegroeid van DokaRat, Studio Manager, Art- Director, Creative Director van verschillende B-to-B marketing, freelancer voor communicatie bureau’s in een tijd dat dat nog hot was… Nu noemt ik mijzelf… Business Creative. In de praktijk vertaald zich dat door naar een rol als mini-multi ondernemer en ambassadeur. Ik ben vooral emotioneel en/of juridisch aandeelhouder van meerdere betekenisvolle organisaties, concepts en start-ups. o.a. Hellotomorrow, Level-vijf, Ithaka-academie, Rijnlandspel, Betekeniscafe Rotterdam, Identitystorm, Gebouwenluisteraars, Spirit-of-Rotterdam en Ingenieurs op Zuid. Elke organisatie heeft en Chief Story Officer (CSO) nodig! Ingegeven door het idee dat veel CEO’s niet meer weten te inspireren. Op een paar na… en die hebben dan ook succes. Ik zie mijzelf als de ideale tweede man naast CEO's. Mijn nieuwste uitdaging is het schrijven van een boek “StoryDoing”. Een doe boek voor betekenisvol ondernemerschap. Als je StoryDoing in een hokje wilt plaatsen, dan kom je uit bij de stroming die de betekeniseconomie aanhangt. Samen met vriend en mede-auteur Jan-Peter Bogers weet ik zeker dat “StoryDoing” genomineerd zal worden voor managementboek van het jaar 2017. Tags: #senior #master #creative #vrijdenker #medicijnman #betekeniseconomie #positionering #storydoing ”

Bedrijfsnaam:Ron van Gils [StoryDoing]
Website:http://www.ronvangils.nl